כשמדובר בצוותי מכירות הנוסחה מוכרת לכולנו: מגייסים צוות מכירה, מכשירים אותו, העבודה בשיאה, המכירות מדהימות ולאט לאט מתחילים להרגיש בצניחה.
הצוות נשחק מהעבודה הקשה והתובענית, מהעמידה ביעדים ולאט לאט העובדים נושרים ואתם נאלצים להתחיל מההתחלה, שוב ושוב…
בעולם שבו כל אדם שני נחשב למומחה בדיגיטל ועל הדלת מתדפקות חברות המציעות לכם הצלחות מובטחות לפחות פעמיים בשבוע, איך תוכלו לדעת מה מתאים לכם?
תשאלו את עצמכם האם הם אומרים לכם את מה שאתם רוצים לשמוע או שהם באמת רוצים לעזור לשפר את הנוכחות שלכם ברשת?
בעידן הסמארטפונים של ימינו, כשכל אחד מאיתנו יכול בקלות להיות כתב המשדר מהשטח, צלם ובמאי, השיווק באמצעות הוידאו הפך למצרך חובה בקרב חברות.
אם בעבר היה צורך באולפנים, אנשי הפקה, עריכה ובימוי, היום כל אחד מאיתנו יכול לצלם, לערוך ולהעלות וידאו.
ישנה אימרה מוכרת האומרת שהדבר היחיד שקבוע בחיינו הוא שינוי, ולפעמים גם מותגים ותיקים צריכים שינוי.
תהליך מיתוג מחדש הוא תהליך שכולל בתוכו שינויים רבים ברמת העיצוב ובעינינו ברמת התפישה אף יותר.
כמה פעמים שמעתם את המשפט: "מה, אתם לא נמצאים באינסטגרם? כולם כבר שם!" האם באמת כולם נמצאים שם? שקוף שלא.
בניסיוננו מול מאות חברות שונות, למדנו שלפעמים חברות רוצות לפנות למגזרים מסוימים דרך שיטות פרסום שהם מכירים.